Personal

Personal

dilluns, 5 de setembre del 2011

1a etp Camí de Santiago - Nord

Vaig sortir de Santander amb la idea de fer el Camí del Nord fins a Oviedo i allí agafar el Primitiu fins a Santiago.  Això es el que va passar.....
El primer dia Santander fins a St. Vicente de la Barquera (80km)
Platja del Sardinero. Vaig sortir a les 12h i a l'església de St. Roque que vaig entrar estaven fent missa. No vaig poder segellar fins més tard.


Virgen del Monte. Lloc per a fer pícnic. No hi ha ni bar ni res. Millor portar la teca.




Panoràmica, fent proves amb la camara de fotos


Santillana del Mar. La Col·legiata






Santillana del Mar. El carrer

Església de Sant Martí de Cigüenza
Tram de pista
Alberg de St. Vicente de la Barquera


Vaig a intentar penjar el track que vaig fer d'aquest dia.
En format gdb del Garmin eTrex Legend HCX.
En concret la 1a etp. no te molta complicació. No se com fer-ho.
El penjo a Wililoc.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada