Personal

Personal

dimarts, 22 de novembre del 2011

7a etp Camí de Santiago - Primitiu 17/agost

Surto de O Cadavo i torno a la ruta. He vist que la forquilla perd oli d'una de les barres. Com que arribo avui a Lugo aniré a l'alberg a agafar lloc i portaré la bici a reparar. Passo per Castroverde que te una església ben maca.


Mare de Deu del Carmen
Quasi tot per asfalt. Al costat de Lugo ja començo a trobar més pelegrins. Inclòs un parell de genets a cavall. Pel que m'han explicat van sortir 3 cavalls des de Euskadi. Venien d'Andalusia els 2 que quedaven eren preciosos. Sembla ser que un d'ells es va trobar malament i va tenir que plegar. Els altres 2 anaven sols, suposo que duien algú de acompanyant.
El cas és que eren prop de Lugo i el Camí passa pel bel mig de la zona vella. No se com deuen passa per les ciutats.
Be, arribo a l'alberg i ja hi ha cua, em poso el 2n de la cua. Un noi em guarda la tanda i vaig a buscar una botiga de bicicletes a prop. És tancada i vaig a esmorzar. Quant obren la botiga em diu que ells no reparen bicis. Busco una altre botiga per la carretera de La Coruña, és més gran i tampoc no tenen retens. M'envien a Santiago que potser allà en una botiga del grup tinguin els recanvis.
pont


Torno a l'alberg i obren a les 11h. Al entrar el tio em diu que fins a les 7pm no em pot fer l'entrada. Evidentment li dic que a les 7 serà ple. I ell m'envia a passeig. Puta merda de Camí, com no sé si podré reparar la bici en altre lloc marxo endavant. Trobo un parell de nois bascos, en bici i fem una mica de Camí fins que trobem un restaurant indicat a la carretera. Des de Lugo no em trobar res i la guia avisa que no hi ha serveis. Sort que podem dinar i ells marxem que van més de ràpids. Vaig fent per la carretera, si surto al Camí l'únic que fas és donar una volta i tornar a la carretera, un cop ho he fet 3 o 4 vegades, ho envio tot al carajo, per fer el burro pel Camí tiro per asfalt i acabo abans.





Camí empedrat
Arribo a una mena de bar en una poble, és botiga i tot, per què evidentment no hi res més. Està 1km abans de l'alberg de Sant Roman.




Millario
Arribo a St. Roman i també haig d'esperar fins que em deixen passar a dormir. L'alberg és molt maco i acollidor, però és petit i com que no te cap servei a prop no s'atura molta gent. Per sopar camino fins el bar d'abans a fer un entrepà. No hi ha més.
Hi ha partit de futbol a la tele però la gent no vol caminar més, a mi es el que em fa falta.

Aquí va el track:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada