Personal

Personal

dissabte, 5 de novembre del 2011

4a etp Camí de Santiago- Nord 14/agost

Surto d'Oviedo i em perdo seguint el track que duia al gps. Acabo a l'altre banda i plou. Amb el gps de muntanya i el de crta. aconsegueixo arribar a algun lloc conegut. Esmorzo o dino i endavant. A començat a ploure, finalment baixant una carretera trobo el lloc d'unió amb el Camí. Crec que he fet uns 20km de més, evidentment pujant i baixant carreteres.
Plou continuament i la guia recomana la crta. Estic una mica fart, però no hi altre remei. A Salas paro a dinar al restaurant-alberg, s'atura la pluja i surt el sol. Faré un tros més, com es evident torna a ploure a l'estona. A mitja pujada cau la de Deu i truco a Bodenaya per saber si hi ha plaça a l'alberg. L'altre idea es tornar enrere.


Aquí torno a trobar el Camí. Ja plou.




Cruïlla del Camí i la crta. Me tornat a liar i enlloc d'aturar-me al poble "he fet una mica més". Vaig acabar sota la bici amb la manta d'alumini per sostre.

M'amago en una casa derruïda a que pari una mica.


A l'estona s'atura un mica i vaig seguint fins arribar a Bodenaya. L'alberg està a l'entrada mateix cap a l'esquerra per un camí. Aquest albergue es molt jipi i curiós. Cap problema per entrar i la gent molt simpàtica. El nom em recorda la pagoda de Boudhanath a Katmandú. Hi ha rentadora.

Pagoda Boudhanath



L'alberg i unes gotes.


El 4t track, no recomanable de cap manera. D'Oviedo és qüestió d'anar fins a la catedral i no deixar les fletxes i si no veus cap en una estona, tira enrere o la cagaràs.



Ho sento no recordo com deixar el mapa per què es vegi. Mecatxis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada